Bengkel Penyusunan Modul Usrah 1/2009

Posted by: Ana Mursyidah in

Biro Usrah dan Tarbiyah BISA telah menganjurkan satu program yang julung kalinya diadakan, iaitu Bengkel Penyusunan Modul Usrah untuk Usrah Umum. Bengkel ini diadakan pada 13 hingga 15 Februari ini bertujuan untuk menyelaraskan silibus usrah supaya lebih rapi dan tersusun. Kalau diikutkan tahun-tahun sebelum ni, tajuk tu memang ada tapi silibus tu tak tersusun. Jadi, tahun ni nak selaraskan dan bukukan silibus-silibus tu mengikut batch, supaya sapa-sapa yang pegang Biro Usrah dan Tarbiyah BISA selepas ni, senang sikit kerja kome.. Ngeee...

Tentatif program:
13 Feb : 9 malam - 11 malam
14 Feb : 9 malam - 11 malam
15 Feb : 8 pagi - 12 tengah hari



Sasaran program ni, semua AJK BISA. Alhamdulillah semua bagi kerjasama walaupun masing-masing banyak halangan dan tugas-tugas yang lain.



"Mana maklumat yang aku cari tadi??"



semua AJK bertungkus lumus menaip tajuk silibus yang diberikan



lepas buat kerja, sudah tentu dapat makan free.. Hehe


Akhir kata, syukran kathira buat semua sahabat-sahabat AJK BISA yang banyak membantu dalam menyiapkan modul untuk silibus usrah. Lain kali boleh minta tolong lagi.. Hehe...


p/s: Mane-mane AJK yang belum menghantar softcopy modul usrah ni, harap dapat hantar pada saya sebelum 19 Februari 2009. Kerjasama anda didahului dengan ucapan terima kasih.

This entry was posted on Tuesday, February 17, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 Tukang Komen

Post a Comment