Orientasi Lagi....

Posted by: Ana Mursyidah in ,

Setelah berakhirnya Kem Profesionalisme Pemimpin Pelajar SHAMS '09, saya terus pulang ke rumah. Sampai kat rumah dalam kul 4.30 petang. Malamnya, terus naik bas, ke Melaka untuk meneruskan perjuangan menuntut ilmu...

Tahun ini, meningkatlah sedikit tahap pengajian saya, degree... Maknanya, saya kena orientasi lagi lar.. huhu... Sepanjang tempoh 5 hari, bermula 12 Jan 2009 hingga 16 Jan 2009 diorientasi. Bagi sesetengah orang, orientasi tu mungkin membebankan sebab terpaksa ikut betul-betul dengan peraturan yang ditetapkan.


Ni masa sesi perbincangan dalam unit...
Hmm, knp pkai tudung kuning tu?
ini lar tradisi kampus kami.. sesetengah
pensyarah kata 'anak itik'... ngee...



Sempat bergambar kenangan dengan mentor tersayang,
En. Nor Azman Abdul Wahab..



Bagi saya, tiada masalah sangat lar orientasi kali ni sebab sambung pengajian untuk degree ni kat tempat yang sama je.. Alhamdulillah.... Tapi, saya dapat merasakan program orientasi tahun ini tidak setegas tahun-tahun sebelumnya.. Apapun, banyak input dan output berguna yang saya dapat melalui slot dan bengkel yang dikendalikan oleh pensyarah-pensyarah pakar. Moga dapat diaplikasikan sepanjang 4 tahun tempoh pengajian degree saya ni, Insyaallah...

This entry was posted on Saturday, January 17, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 Tukang Komen

Post a Comment