Selamat Hari Lahir...

Posted by: Ana Mursyidah in ,

Assalamualaikum...

Apa khabar? Harap semuanya dalam situasi luar biasa bagus dan hebat sekali. Insyaallah...

Hari ini, 5 Januari 2009. Maka genaplah umur mak saya 45 tahun. Buat ibuku yang tersayang, selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran yang ke-45. Terima kasih kerana melahirkanku ke dunia ini serta menjaga dan mendidik diri ini dengan penuh kasih sayang. Jasamu ibu tidak dapat dibalas dengan apa jua sekalipun.

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Comments





Tidak lupa juga pada sahabatku yang kini belajar di UiTM Jengka, Nor Ayu binti Ab. Ghani yang turut menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-20. Selamat Hari Lahir, long.


Semalam, tanggal 4 Januari 2009... Seorang lagi sahabat saya yang sedang menuntut nun jauh disana (kat Mesir), Syarifah Amirah turut menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-20. Sanah Helwa 20 ya ukhti.. (cakap arab sket sebab wish ke orang 'mesir'. Heh..)

Buat Long nge Kak Poh, selamat join KELAB 20. Tua dah..(gura je, jangan amik hati..hihi...). Moga pertambahan usia ini berkadar langsung dengan amalan sebagai hamba Allah s.w.t.. Aminn..

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Comments & Graphics





"Muflis dalam harta hanya kemiskinan yang sementara di dunia, muflis dalam watak adalah kemiskinan terburuk di dunia. Ia akan dibawa bersama ke akhirat."

This entry was posted on Monday, January 05, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 Tukang Komen

Post a Comment